Hosť Rebecca2228.

2 Comments
Otázky :
1) Máte radi Stardoll ? 
2)čo si myslíš o tom.,že sa na SD dajú aj lakovať nechty ?
3)Chcela by si ešte ten starý SD ale by si nechala tento nový SD ?
4)Bola si už CG alebo NCG ?
5)čo sa ti najviac páči na Stardolle ?
6)čo si myslíš o MISS STARDOLL WORLD tá čo už bola ?? Si s nou spokojná ?
7)Odkedy hrávaš túto hru ?
8)Tvoja naj farba ?


ODPOVEDE:
1)Ano a moc.
2)je to celkom dobré len laky bívajú drahé.
3)Mne to je jedno ale skôr ten nový,lebo aspoň niečo nové :)
4)Áno bola som NCG ale sošku som predala.
5)Najviac sa mi páči asi to nakupovanie a menenie doll.
6)Asi to bol dobrý nápad.A áno som spokojná.
7)Možno od Septembra 2010.
8)Možnočervená a fialová.



You may also like

2 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

skvely rozhovor..mas nejake poradie skym porobis rozhovory?alebo s hocikym?

Jojss povedal(a)...

hm ..z hocikim ...kdo chce mi napise na e-mail---
Cheš urboť rozhovor ? napíš mi na mail ..pony123456@azet.sk--- :) a ja ti polozim otazky :)

Používa službu Blogger.

Follow Us

#b-content { padding:10px 20px; overflow:hidden; display:none; }

Blog archive