PORADNA -Nejdú mi veci do bazzaru ??

4 Comments
Jedna mi napísala,aký má problém.Potrebovala poradiť,
Toto písala ona :

ahoj prosim ta nevies za kolko sa dostane oblecenie do bazaru???...Dnes mi konci na starom nicku SS tak som si kupila veci a chcem ich predat aj v bazare niesu :( Co mam robit? Dufam ze mi poradis..
Ja :
Podľa mna sa oblečenie do bazzaru dostne rýchlo,,,Proste ked ho tam dáš,sa ti tam dá :) ...Ale možno jej tam neišlo a nedalo predať zato že tie veci sú nové..Aj ja som chcela raz predávať z novej kolekcie ANTIDOTE šaty,a zistila som že sa ešte nedajú..
Máte ešte neaký dôvod ? Ak áno,napíšte do komentárov,.,,
PS : Anonnymná nech si napíše svoj Nick do komentárov.Dakujem :)...

POTREBUJETE POMOCT ? 
-napíšte na ee-mail (pony123456@azet.sk ) alebo napíšte problém do komentárov neakej rubriky...



You may also like

4 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

waw dakujem za skoro odpoved!:) si uzastna,ale este by som chcela vediet za kolko sa ti potom dali predat tie veci?

Jojss povedal(a)...

to ty môžeš zvolit cenu....Plz aký máš nick?

Anonymný povedal(a)...

ale myslim ze za aky cas..za den,alebo za hodinu ..,??no som tam skoro nova a nepoznam vsetko

Jojss povedal(a)...

jjj..ved dáš si tam to oblečko a hned sa ti to tam dá..NICK ? NICK? NICK ?

Používa službu Blogger.

Follow Us

#b-content { padding:10px 20px; overflow:hidden; display:none; }

Blog archive