Starcoins...úplná blbosť.

2 Comments
Toto čo Stardoll vymyslel je úplná blbosť ...Polovica ľudí si to určite myslí..Niektoré veci zmenili aj tak,že tie veci do bazaara chcete dať nemôžete predať za SD ale blbé hentie peniaze !! Jaj :( Ale bazzari môžeme obsadiť ľudom (priateľom) oblečko aby to niekto nešlohol :) Dokonca aj tá horná tabuľka je iná :/



You may also like

2 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Ano v tom bazare to je celkom dobre ze si mozeme rezervovat oblecenie pre niekoho s kym chcete menit alebo komu chcete predat :D ale nevyhoda je vtom ze uz nikdy nenatrafime na nieco lacne a vzacne v bazare:(..Takto som natrafila na rozne vzacne kusky,kt.som omylom niekomu vyfukla :D

Jojss povedal(a)...

presne aj ja som jedny šaty z Mašlou TINGELING za 36 hentých modrých pezanzí...a ja som nevedela že ešte kolko je to SD ..a až potom že ja krava ved to je jak keby som RARE šaty vzácne predala za 4sd :( :D

Používa službu Blogger.

Follow Us

#b-content { padding:10px 20px; overflow:hidden; display:none; }

Blog archive