Výhody a nevýhody --

0 Comments

Výhody:
  • recyklovať už môžete aj ak ste SS aj neSS
  • recyklovať môžete neobmedzene vela vecí (neviem ale asi za starcoins)
  • neSS dollky si môžu zarobiť až 1000 coins teda 100 stardollars o čom sa neSS dollkám mohlo len snívať
  • nie len 4 SD denne a 70 mesačne ale môžete si šetriť, obmedzenie je iba 40 na deň.
Nevýhody:
  • vela roboty so zarábaním
  • len 40 coins na deň (je to ako 4SD)
  • nepraktické nákupy
Ja osobne mám menšiu výhodu, a to preto lebo ešte dnes ráno som si spravila klasický play and earn a ešte teraz si môžem zarobiť tie coiny :D
To sa vám len zdá že sa tahšie zarába, všetko sú to klasické veci ktoré robíte každý deň (až na pár výnimok)
A ešte ja krava so sa potešila (lebo je to teraz hore inak usporiadané, SP su tam kde kedysi boli SD ) že mám 1383 SD :D
Tieto skvelé výhody a nevýhody vytvoril blog :http://everydaystardoll.blogspot.com/ 


You may also like

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.

Follow Us

#b-content { padding:10px 20px; overflow:hidden; display:none; }

Blog archive